,

Aktualności 05.09.2014 | wyświetlenia: 1611

Bądź bezpieczny na drodze - akcja Parku Handlowego Auchan Bielany

Jak bezpiecznie korzystać z przejścia dla pieszych i poruszać się po drodze? Dlaczego warto nosić elementy odblaskowe? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą ci, którzy w najbliższą sobotę odwiedzą Park Handlowy Auchan Bielany. Odbędzie się tam spotkanie w ramach kampanii edukacyjnej Odblaskowi.pl, propagującej zasady bezpiecznego poruszania się pieszych i rowerzystów po drogach.

Kampania edukacyjna Odblaskowi.pl skierowana jest zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Podczas spotkania, które odbędzie się w Parku Handlowym Auchan Bielany, organizatorzy będą przekonywali, że wystarczy niewielka zmiana naszych zachowań na drodze, aby zwiększyć nasze bezpieczeństwo. Warto zacząć od poprawy widoczności na drodze oraz przejściu dla pieszych i nosić elementy odblaskowe. Taki gadżet umieszczony na ubraniu sprawia, że kierowca widzi pieszego lub rowerzystę już z odległości 150 metrów! Dzięki temu jest w stanie szybciej zareagować i np. rozpocząć hamowanie samochodem. Wszyscy, którzy w sobotę 6 września odwiedzą Park Handlowy Auchan Bielany, otrzymają odblaskowe opaski. Najmłodsi będą mogli wziąć udział w grach edukacyjnych, rozwiązać krzyżówki i rebusy, a także wziąć udział w zajęciach plastycznych, których tematem będzie bezpieczne poruszanie się po drodze i zachowanie na przejściu dla pieszych. Z kolei dla dorosłych przygotowano specjalne edukacyjne broszury. Dodatkowo na stronie internetowej www.akademia.odblaskowi.pl będzie dostępna platforma e-learningowa, dzięki której dzieci wspólnie z rodzicami będą mogły wzbogacić swoją wiedzę na temat zasad bezpiecznego zachowania się na drodze. Akcja Odblaskowi.pl odbędzie się w sobotę 6 września w Parku Handlowym Auchan Bielany, przy ul. Francuskiej 6 w Bielanach Wrocławskich, w godzinach 11.00-17.00. W tym roku odbędzie się już piąta edycja kampanii. Specjalny patrol Odblaskowi.pl przemierzy ponad 12 tys. kilometrów na terenie Polski od Rzeszowa, aż po Szczecin. Organizatorzy przygotowali 40 tys. opasek odblaskowych i 40 tys. broszur edukacyjnych. Partnerami akcji są Centra Handlowe Auchan, Carefleet, sieci serwisów Perfect Service, QService, Q-Service Premium i Q-Service Moto oraz Q-Service Truck. Patronat medialny objął Magazyn Fleet i Auto Świat. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.odblaskowi.pl.

Komentarze wyraź swoją opinię

Dodaj komentarz

Zamieszczone powyżej opisy są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja portalu kobierzyce24.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.